svarta linjer

Idag har jag tillbringat ca 4-5 timmar på Nordiska Espresso, och jag är LEDIG idag. Hahaha, vart tog mitt liv vägen egentligen? En anledning till att vi gillar att hänga kvar på jobbet är nog för att spana in våra snygga stammiskunder. Hehe, alla har vi varsin snygging som vi håller ögonen på. Lite roligt faktiskt. Så det är kul att visa sig med "vanliga" kläder och utsläppt hår, istället för det bajsbruna förklädet och tråkig knut på huvudet, för en gångs skull. Hursomhelst...hade planerat att tvätta idag men det fanns inga tider så det blir imorogn istället...kul information right? Nu sitter jag och väntar på att Catrin ska hitta hit, senare kanske Heddan kommer över en sväng också. Försöker få kontakt med mattan och inez men det går inte så bra, vet inte vart dom är i mitt liiiiiv, känns som det var evigheter sen vi träffades, nu får det bli skärpning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0