sweet disposition

Vädret är vackert och jag är lycklig. Sitter här i lägenheten och dricker kaffe och mumsar på en chokladcookie från fiket. Har hunnit med ett jobbpass idag, nu ska jag tvätta och ta tag i mitt diskberg i köket. Två nackdelar med att bo ensam, hehe. Idag kom jag att tänka på hur mycket jag gillar mitt jobb. Jag har fantastiska jobbarkompisar och stämningen är liksom alltid på topp. Jag kan vara på dåligt humör eller vara lite nerstämd men när jag tar på mig förklädet så känns allt tusen gånger bättre! Låter lite klyschigt men så är det.

Lite senare ska jag träffa min gode vän. Saknar henne. Hon är den bästa! Vi ska laga middag och bara ha det allmänt bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0