Winhill/Losehill

Nu ska jag börja packa. Nästa onsdag åker vi, så nu börjar nedräkningen! Helt galet. Är sugen på att gå ut ikväll, är nämligen ledig imorgon hihi, men får se vad man hittar på. Blir nog en lugn kväll ändå, kanske en joggingtur om man har orken. Jobbade 7-15 idag så är lite småtrött faktiskt. Okej, alldeles föör ointressant uppdatering. Men jag har inte så mycket att blogga om liksom. Amanda va här i helgen, det var mycket trevligt! Vi lagade grekisk sallad, åt kardemummabullar, drack kaffe ur mina fina muminkoppar och pratade heela kvällen. Annars så saknar jag Hedda pedda för hon har varit i Götet heela helgen! Som tur är så kommer hon hem imorgon.


 

 


Kommentarer
Postat av: hedddddi

saknar dig mer!!

2012-03-13 @ 19:06:19
Postat av: frida

vill också ha en muminmugg

2012-03-18 @ 13:43:04
URL: http://varhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0